30. dubna jsme se sešli v Mystic skateparku na Štvanici, kde Piráti oficiálně odstartovali ostrou fázi své kampaně před nadcházejícími eurovolbami. A jak by to mohlo být jinak, než že tam Mladé Pirátstvo nemohlo chybět? Byla to akce, která nejen že slibovala bohatý doprovodný program a skvělé příležitosti k utužení našich pirátských vztahů, ale také nabízela platformu pro důležité a zásadní věci. Takže jsme se do toho pustili s plným nasazením!

První velká novinka, kterou jsme přivezli, byla naše elektro PinKára, alias Sasha Vondra’s worst nightmare. Tento unikátní dopravní prostředek bude naše kandidátstvo doprovázet na cestách po celém Česku. PinKára je nejen ekologická, ale také skvěle reprezentuje naše hodnoty a snahu o udržitelný rozvoj. Když jsme ji poprvé představili lidem, setkala se s nadšením a zvědavostí. Děti ji hned chtěly vyzkoušet a dospělí se ptali na technické specifikace. Bylo to opravdu skvělé vidět, jak náš nápad rezonuje s veřejností.

Chceš si přečíst celý pirátský program? Čti: https://eurovolby.pirati.cz/#program

Picture 2

Hlavním bodem celé akce byla samozřejmě tisková konference. K mikrofonu se postupně dostali různí pirátští představitelé, včetně čelního eurokandidátstva a pirátských ministrů. A nesměly chybět ani zástupkyně Mladého Pirátstva. Na pódiu zazářily poslankyně Klára Kocmanová a předsedkyně Mladého Pirátstva Kateřina Stojanová.

Klára a Kateřina představily body našeho eurovolebního programu, které jsou zásadní pro mladé voliče. Například jsme hovořili o potřebě zlepšení přístupu k vzdělání, podpoře mládežnických iniciativ a organizací a nutnosti řešení klimatické krize. Bylo to fascinující vidět, jak naše myšlenky a plány rezonují s publikem. Lidé poslouchali, reagovali a kladli otázky. Bylo jasné, že naše poselství nachází odezvu.

Ale naše práce nekončila tiskovou konferencí. Po celý den jsme byli v akci, natáčeli videa a diskutovali s účastníky. Společně s Tomášem Guthem Jarkovským, číslem 10 na kandidátce do eurovoleb, jsme se věnovali natáčení jednoho z videí ze série, které prezentují problémy mladých lidí. První z těchto videí už teď můžete najít na našich sociálních sítích. Snažili jsme se v rámci těchto videí autenticky vyjádřit názory a obavy mladých generací a nabídnout reálná řešení.

Když se ohlédnu zpět na celý ten den, jsem nesmírně hrdý na to, co jsme dosáhli. Nejenže jsme úspěšně zahájili kampaň, ale také jsme dokázali oslovit a zapojit mnoho lidí, kteří sdílejí naši vizi pro lepší budoucnost Evropy. Bylo to inspirativní a motivující vidět, jak naše práce má reálný dopad na životy lidí.

Pokud jste stejně jako my nadšení a chcete se dozvědět více, neváhejte si přečíst celý pirátský program. Najdete v něm podrobné informace o našich cílech a plánech. A pokud nás chcete podpořit, sledujte naše sociální sítě, kde zveřejňujeme nejnovější videa a aktuality z kampaně.

Vyplouváme, směr Evropa, a věříme, že společně můžeme dosáhnout velkých věcí. Přidejte se k nám a buďte součástí změny, kterou naše generace tak nutně potřebuje.